Fasta sidor

måndag 13 juni 2011

Jakten på en multi-cache

Jag hade planer på att fortsätta jakten på multi-cachen som jag hittade första delen av i fredags. Men på grund av diverse farthinder i helgen så fick vi inte tid över till det. Så det kommer troligen inte att bli något letandes förrän tidigast i helgen tyvärr.
Det är lite svårt att få med sig trötta hungriga barn efter dagis på dagarna och min sambo jobbar kvällar hela veckan. Jag vill leta mer och mer men tiden finns inte. Jag prioriterar ju hellre min egen familj än den här lilla hobbyn som vi har börjat med.
Bara barnen blir lite äldre så får vi försöka styra in dem på det här spåret också :)


Följ den här serien om jakten på en multi-cache så ska jag försöka förklara hur den fungerar för er som kanske börjar bli lite intresserade av begreppet Geocaching vid det här laget.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar