Fasta sidor

måndag 8 augusti 2011

Två till tagna idag!

Loggade två cacher till på väg hem från jobbet idag. Den första av de två var en av mina mest utmanande hittills, mest för att det var lite halvjobbig terräng och så fattade jag inte riktigt först var jag skulle. Vägen på kartan fanns nämligen inte i verkligheten.

Den andra cachen tog jag vid Stollgångarna utanför Torsåker - vad ni än gör så åk inte Stollvägen genom skogen dit. Herregud! Min enda tanke hela vägen fram var "Måtte inte vägen ta slut nu så jag måste backa tillbaka". Fram kom jag i alla fall även om vägen inte riktigt var gjord för en liten Fiat. Tror nästan jag blev påkommen också, men han förstod nog inte vad jag gjorde.

Tyvärr så glömde jag såklart att ta med "min" geocoin så det blev inga byten den här gången. Får försöka komma ihåg det nästa gång istället!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar