Fasta sidor

fredag 29 juli 2011

Gästinlägg

Hej!
Johanna Friman heter jag och är Mickes (bloggens ägares) sambo. Vanligtvis hittar ni mig i min egen blogg - http://tvabarnsmorsan.blogspot.com - där jag bloggar om min vardag med allt som hör till!

Nu har jag fått den stora äran att bli gästbloggare/medskribent på den här bloggen också eftersom även jag har kommit igång lite smått med cache:andet!

Senast igår högg jag mig en cache på väg hem från jobbet i Hofors. Lite halvlurigt när det var fullparkerat med bilar runt om, företaget i närheten tycktes ha kaffepaus på gräsmattan och det åkte förbi en hel del bilar på vägen också. Tror inte att någon misstänkte något i alla fall och jag hittade min cache till slut :)

Nu vill jag hitta fler och fler och gärna gömma några egna också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar